Pri upravljanju brendom važno je prepoznati kako potrošači vide brend i što im on pruža
30 prosinca, 2021Nakon Instituta za Drvo, Časopisa Drvo, Iverpana i Elgrada, Sigma plus je nova stanica u bogatoj karijeri Milorada Bijelca.
Milorad Bijelac, jedan od vodećih hrvatskih stručnjaka za marketing u drvnom sektoru, preuzeo je poziciju direktora marketinga u Sigma plus Concept Storeu. Iskusni M. Bijelac u Sigmu plus je stigao iz Elgrada gdje je uspješno obnašao funkciju direktora marketinga. Do ovog transfera nije došlo slučajno, već se radi o logičnom slijedu događanja u dugogodišnjem razvoju tvrtke Sigma plus a radi se o partnerstvu koje je zalog uspješnosti ove suradnje. Specifičnosti ponude i način rada i novi tehnološki iskorak drvnog centra Sigma plus zahtijevaju cjelovitu i konzistentnu marketinšku komunikaciju kao i usklađivanje svih poslovnih funkcija, pa će upravo to biti glavni zadaci M. Bijelca na novoj poziciji.
Ponudu Sigma plus Concept Storea prihvatio sam s velikim entuzijazmom, budući da je ista proizišla iz dugogodišnjeg uspješnog zdravog razvoja a partnerski odnos je dodatni motiv za angažman. Činjenicu da se Sigma plus u svom pristupu radu i ciljanim tržištima razlikuje od konkurencije smatram dodatnim izazovom te poticajem da u novom dresu pružim maksimum,
istaknuo je Milorad Bijelac, direktor marketinga Sigma Plus Concept Storea.
U svom poslovanju Sigma Plus je usmjerena na podršku stolarima kod opremanja zahtjevnih projekata kao što su hoteli, ljekarne, liječničke ordinacije i sl. U projektiranju se uvelike oslanjaju na softversku pripremu i obradu, na što se logično nadovezuje korištenje CNC tehnologije koja radne naloge preuzima u digitalnom formatu, čime se postiže velika fleksibilnost obrade, povećava produktivnost te se u konačnici skraćuju rokovi isporuke. Dodatni zamah u Sigmi plus očekuju nabavkom novih tehnoloških sustava koji omogućuju još veće kapacitete obrade i znatno veću produktivnost i kvalitetu obrade.
Posljednjih godina je u izradi namještaja i opremanju interijera dominantan trend korištenje iverice ili iverala kako se često kolokvijalno naziva oplemenjena iverica. Ono što se ipak mijenja su boje i struktura površina kojima se iverica oplemenjuje, pa su trenutno aktualne vrlo grube strukture i boje drveta koje su toliko vjerne da čak i iskusni majstori teško raspoznaju pravo drvo od vjernih reprodukcija. U ponudi pločastih materijala trenutačno su najatraktivniji dekori iverala sa vrlo jakim 3D efektom, termo strukturama površine (dobavljača EGGER i CLEAF), kao i veći broj grupa proizvoda u području okova za povećanu funkcionalnost i dizajn namještaja.
Foto: Dražen Lapić